روش های افزایش لذت در زنان

روش های افزایش لذت در زنان

محتوای جدول

یک ارتباط صحیح عاشقانه، همان چیزی است که موجی از عشق و تعهد را به رابطه تزریق می سازد و  موجب ماندگاری ازدواج می شود.

ارگاسم در زنان که تنها با شناخت روش های افزایش لذت در زنان رخ می دهد، احساس قدرت و رضایت را در مردان متبلور می سازد و حس خوب اعتماد و عشق را در زنان زنده می سازد.

اگرچه اغلب زنان در اولین رابطه زناشویی خود دچار درد هنگام نزدیکی می شوند، اما این موضوع با افزایش ارتباطات جنسی و تغییر آناتومی آنان، درد را کنار زده و نوعی لذت وصف ناپذیر را به وجود می آورد.

بنابر یک تصور عمومی؛

اغلب مردان تمایل دارند تا در حین رابطه جنسی، همسرشان به اوج لذت برسد. با اینحال با روش های افزایش لذت در زنان آشنا نیستند.

اگر هنوز نمی دانید که چگونه می توان بیشترین لذت از رابطه جنسی را برد؟ بهتر است با ادامه مقاله زیر همراه شوید و با درک روحیات و آناتومی بدن همسرتان، از بروز رفتار های جنسی خودخواهانه و سرد شدن روابط جنسی جلوگیری نمایید.

رازهایی که از ارگاسم زنان نمی دانید!

آنچه که یک بانو را برای انجام رابطه جنسی آماده می سازد، تنها تحریکات جنسی نیست. او نیاز دارد حداقل بیش از ۲۴ ساعت قبل از رابطه جنسی، از لحاظ فکر و روحی آماده شود. استرس هایش تقلیل یافته و آرام شود.

چند نکته طلایی وجود دارد که می تواند شما را برای به ارگاسم رساندن همسرتان یاری دهد. توجه و انجام این موارد، به زودی اثرات معجزه آسای خود را در زندگی زناشوییتان نشان خواهد داد.

  • او را نوازش کنید: یکی از روش های افزایش لذت در زنان ، تحریک خانم قبل از شروع رابطه جنسیاست.
    خانم ها دیرتر از آقایان تحریک می شوند و لازم است با معاشقه های طولانی قبل از شروع رابطه جنسی، خانم را به اندازه کافی تحریک کنید. اگر فرصت کمی را به معاشقه و نوازش همسرتان اختصاص می دهید، مسلم است که او به اوج لذت نمی رسد. نوازش، لمس کردن دست، ران ها و بدن پیش از رابطه جنسی، زمانی که بدون اجبار و عجله صورت می گیرد، ذهن و روان او را آماده ارگاسم می سازد.
  • لذت خود را به همسرتان نشان دهید. همسرتان را وادار نکنید تا خواسته های شما را برآورده کند. اگر همسرتان به اندازه کافی تحریک شده باشد، مطمئنا بیشتر انتظارات شما را برآورده می کند.
  • در حین انجام رابطه جنسیوقفه ایجاد کنید. بهتر است گاهی اوقات دخول پشت سر هم را کمی متوقف کنید. دخول دردناک می تواند تمام مقدمات و تحریکات را به یکباره بر هم زند. لذا با روش های دیگر همسرتان را تحریک کنید و سپس دوباره عمل دخول را انجام دهید. توصیه می شود در حین رابطه جنسی به اندام جنسی خانم نگاه نکنید و با نگاه کردن به چشم های همسرتان به او اطمینان بدهید.

اسرار نهفته در آناتومی بدن

در کنار تحریک عواطف و احساسات پیش از رابطه، تحریک و لمس نقطه جی و کلیتوریس نیز از مؤثرترین روش های افزایش لذت در زنان به شمار می روند.

نقاط دیگری همچون گوش ها، گردن، سینه و لب های داخلی واژن در بدن زنان از جمله نقاط حساس و تحریک پذیری هستند که می توانید با لمس آن ها، خوردن، مالیدن، لیس زدن، نیشگون گرفتن و یا حتی به صورت آرام ضربه زدن، زنان را تحریک نمایید.

زنان نیز همچون مردان از رابطه ی جنسی دهانی لذت می برند. بنابراین رابطه ی جنسی دهانی نیز یکی از  روش های افزایش لذت در زنان میباشد.

همچنین در واژن زنان چندین پایانه ی عصبی وجود دارد که با شناخت آن ها می توانید در هنگام دخول و تنوع در پوزیشن، این قسمت ها را تحریک کرده و با وارد کردن کمی فشار به آن ها، باعث افزایش لذت در زنان شوید.

روش های افزایش لذت در زنان

پوزیشن های تحریک کننده را بشناسید!

همانطور که گفته شد، تحریک کنندگی نقاط حساس در بدن به راحتی می تواند زمینه را برای ارگاسم فراهم سازد.

لذا می توان نتیجه گرفت؛

پوزیشن هایی که در تماس با نقاط کلیتوریس و نقطه جی قرار می گیرند، از جمله بهترین روش های افزایش لذت در زنان به شمار می روند.

  • زن بر روی مرد: این وضعیت به زن این امکان را می دهد تا حرکات خود را ظوری تنظیم کند که کلیتوریس وی تحریک شود. همچنین بهترین وضعیت برای تحریک پذیری نقطه جی با توجه با زوایه آلت تناسلی مرد است.
  • دخول از ناحیه عقب: اگرچه این پوزیشن در تحریک کلیتوریس نقشی ندارد اما نقطه جی را به خوبی تحریک می سازد. لذا یک دخول خوب و با کیفیت به شمار می رود.
  • او را در آغوش خود بنشانید: زمانی که زن در پوزیشن نشسته قرار می گیرد، یک دخول عمیق همراه با صمیمیت ایجاد می شود.

ایجاد یک رابطه جنسی موفق، نیاز به سعی و خطا دارد. پس از انجام مواردی که آموختید، نترسید. در این زمینه بهتر است با تعامل و مشورت با همسر خود به یک روش موثر برسید.

اگر در این باره نیاز به اطلاعات بیشتر و دقیق تری دارید، با مشاوران ما در دپارتمان مشاوره الو راستین سلامت تماس بگیرید تا شما را در کمترین زمان و بدون طی کردن مسیری طولانی، راهنمایی کنند و پاسخگوی سؤالات شما باشند.

تماس با ما

فرم زیر را تکمیل نمایید تا مشاورین ما با شما عزیزان تماس حاصل کنند.

محتوای جدول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با متخصص